Siit lehelt leiad vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui teil peale KKK-ga tutvumist on jätkuvalt küsimusi meie toodete või teenuste kohta siis võtke julgelt ühendust meie klienditoega. Kontaktid on leitavad siit!
Jõudis kohale tellimus aga osa asju puudu?
Võimalik, et tooted saadeti mitme pakiga ning teine pakk tuleb sellisel juhul mõne aja jooksul järgi. Täpsustamiseks võtke ühendust meie klienditoega!
Palju maksab transport?
Toodete transpordi maksumus sõltub toodete kaalust ja pakiarvust. Täpne hind on nähtaval ostukorvis.
Kas me oleme usaldusväärne e-pood?
Vurrud.ee kuulub Commerce Trading OÜ e-poodide grupi alla. Tänu sellele on e-pood turvaline, firma usaldusväärne ning võite kindel olla, et meilt ostes ei jää te oma rahast ilma. 2+ tegutsemisaastat ja 28000 täidetud tellimust ning seda kõike ilma probleemideta.
Kiiresti mu kaup kohale jõuab?
Üldiselt Vurrud.ee e-poes täpne tarneaeg märgitud toote kirjelduses.
Kaugel on mu saadetis?
Kui tarneaeg on möödunud või tunnete lihtsalt huvi tellimuse staatusest siis võtke meiega julgelt ühendust aadressil info@vurrud.ee või kiirete küsimuste korral helistage (+372) 6 999 443.
Saatsin e-maili, kuid pole veel vastust saanud?
E-mailidele vastame üldjuhul tööpäevadel esimesel võimalusel, kuid kiirete küsimuste korral on klienditugi saadaval numbril (+372) 6 999 443.
Tellitud toode ei sobi mulle?
Tagastamine on vurrud.ee e-poes alati klientidele tasuta! Kui kaup teile mistahes põhjusel ei sobi siis palun täitke taganemisavaldus, mis on leitav siit!
Soovin üksikut toodet, kuid müügis on ainult komplekt.
Kui toode ei ole eraldi leitav meie e-poest siis sellisel juhul ongi tegu tootekomplektina ning meil ei ole võimalik neid üksikult tellida.
Ostukorvis on valik Anneta tellimus MTÜ Cats Help – mis see tähendab?
See tähendab seda, et kogu tellimus annetatakse MTÜ Cats Helpile. Kõik valitud tooted ostukorvist lähevad abivajavatele kiisudele. Kui valite selle valiku siis meie ise teostame tellimuse üleandmise MTÜ Cats Helpi-le.